BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Thursday, April 18, 2013

x-factor



Assalamualaikum wbt.

Seperti selalu, untuk memulakan sesuatu, aku mesti blurrr.. tak tahu  bagaimana mahu memulakan sesuatu perkara. Baiklah. Take a deep breathe shy!

Dengan lafaz BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM, aku ingin memulakan penulisan di blog usang ini..

Kenapa aku public kan semula blog memoimiong.blogspot.com nih setelah hampir sepuluh bulan aku private?Aku sendiri tak pasti untuk menjawab soalan itu. Apa yang aku boleh beritahu adalah hati ini dengan sendirinya telah memberi peluang baru untuk diri aku menulis semula agar aku dapat menikmati kehidupan dan mensyukuri segala nikmat dan pemberian Illahi. 

Sekarang, pada tahun 2013 ini, usia aku menjangkau 23 tahun tetapi aku masih tidak dapat lagi jumpa my own X factor a.k.a kekuatan diri aku. Aku masih buntu di kala ini. Namun dengan berbekalkan keyakinan terhadap janji Allah yang pasti, aku menjadi kuat dan takkan putus asa. Insha Allah.

Secara jujurnya, aku cemburu dengan kejayaan yang dikecapi Shila Amzah. Usia kami sama, tapi dia telah mengecapi segala apa yang aku idamkan. Dia dah around da world n da punya x factor nya yang tersendiri. tapi kami masih punya persamaan..hehe.. masih belum jumpa Mr. Right.

psstt..awat ayat aku mcm skema ja? haha *persetankan!






0 kata kauu: